miercuri, 17 decembrie 2014

E prea saraca ora asta-n care astept nimic/ Sau de la tine poate-astept vreo veste intr-un plic/ Ori poate-ai sa te intorci cu viscolul de afara/ Tacerea ta mi-e mult prea grea povara/ Am cunoscut atatea-mbratisari straine/ Dar n-am gasit niciuna sa m-aline/ Caci dorul de tine-i de nestavilit/ La ce suferinta fara sa-ti pese m-ai silit?/ Acum mi-e viata ca o floare ofilita/ Ca un apus ce moare-ntr-o clipita/ Nu pot sa mint si nici sa ma prefac/ Fara tine-n lume totu-i mai sarac/ Dar ce folos acum sa-mi amintesc de toate/ Tu, cine stie, m-ai uitat si poate/ Ti-a fost totuna in ochi cand m-ai privit/ Ce poate inimii sa-i fie mai cumplit?/ E prea saraca ziua asta, n-aduce decat ger/ Nici noaptea de o vreme-ncoace nu-i altfel/ Cate dorinte omori in mine n-ai sa stii/ De cand eu tot te-astept si tu nu vii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu