vineri, 31 mai 2013

Eu nu-mi ascund Credinta

                       Eu nu-mi ascund Credinta!                                                                                                                        Pentru ca la rascrucile vietii mele                                                                                                                            Iubirea si Ura,                                                                                                                                              Intelepciunea si Nebunia                                                                                                                    S-au intalnit adesea, purtand razboaie colosale.                                                                                                        Unde e Pacea? a strigat cu disperare Disperarea!                                                                              Ochii mi-au spus c-o vor gasi,                                                                                                                       Mainile mi-au spus c-o vor sadi ca pe o floare in mine                                                                                   Pentru ca eu sunt pamantul in care s-a nascut Speranta,                                                                                 Speranta de-a crede in ce ochii nu vad!                                                                                                                    Pacea e rara,                                                                                                                                                E o floare rara!                                                                                                                                  Iar daca Slabiciunea firii omenesti vreodata                                                                                                  Imi va cutremura Credinta si-o voi pierde                                                                                                      Eu voi ramane in praf ingenunchiindu-mi inima                                                                                              Pana cand Credinta se va intoarce la mine                                                                                                    Sau pana cand Fulgerul lui Dumnezeu imi va curma viata.                                                                              Nu-mi calcati Credinta sub talpile voastre nimicitoare,                                                                                               Lasati-ma sa cred,                                                                                                                                       In ceea ce voi nu credeti!                                                                                                                             Eu nu-mi ascund Credinta!                                                                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu