vineri, 7 iunie 2013

Moartea inimii

                                   Lasati-ma sa-mi simt fiecare durere,                                                                                                             Sa-mi ating fiecare rana,                                                                                                                              Sa-mi ingrijesc propriul trup                                                                                                                          Si sangele amestecat cu otrava sa-l scuip!                                                                                                    Lasati-ma sa invat sa traiesc si sa mor.                                                                                                          Lasati-mi ochii sa se obisnuiasca in bezna                                                                                                      Pentru ca moartea-i doar bezna!                                                                                                                  Cine a spus ca lumina va tasni din intuneric?                                                                                                   Lasati-ma singur!                                                                                                                                         Eu vreau sa masor spatiul dintre trupul si sufletul meu,                                                                                   Vreau sa caut adanc in carne dupa inima mea                                                                                               Si sa-i cer iertare, da, sa-i cer iertare!                                                                                                          Cand s-a indragostit i-am interzis sa iubeasca...                                                                                             Acum moare in clipa ultimului apus                                                                                                               Reflectandu-se in lacrimile cerului ei.                                                                                                             Eu sunt mormantul inimii mele!                                                                                                                     Imbracati-mi trupul cu flori de camp...                                                                                                           Ea a iubit macii...                                                                                                                                         A iubit orhideea...                                                                                                                                         A iubit iasomia...                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu