joi, 27 iunie 2013

Eu voi pleca

         Lasati-ma sa-l iubesc pe cel pe care am ales sa-l iubesc,                                                                              Voi, cele care il iubiti                                                                                                                                    Vreau sa-i pipai  inima                                                                                                                                  De care ma simt vesnic legata.                                                                                                                      Eu voi pleca, dar pana atunci                                                                                                                        Lasati-ma sa-l iubesc                                                                                                                                    Chiar daca biciul neinduplecat al furiei voastre                                                                                              De o mie de ori ma va atinge,                                                                                                                        Lasandu-mi pielea crestata de multele-i lovituri!                                                                                            Imi voi revarsa toata dragostea asupra lui                                                                                                      Pana cand voi deveni un rau secat                                                                                                                Pe marginea caruia el s-a racorit de atatea ori.                                                                                              Eu voi pleca, dar pana atunci                                                                                                                        Lasati-ma sa va invat, in lipsa mea sa-l iubiti                                                                                                  Cu o iubire pe care doar eu o cunosc.                                                                                                          Eu curand voi pleca...                                                                                                                                  Pasii mei vor uita urma pasilor lui...                                                                                                                Imi va ramane in clipele singuratatii mele                                                                                                        Sa-i contemplu chipul in cerul serii                                                                                                                Si-n roua multelor dimineti                                                                                                                            Sa-i zidesc amintirea                                                                                                                                    Ca pe o dovada a intregii mele iubiri                    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu