joi, 24 aprilie 2014

Iarta-ma pentru felul meu lumesc de-a ma purta cu tine, stii/Ca din mai multi, pe tine te-am ales iubit sa-mi fii/Iarta-ma daca tacerea e-un mod firesc de-ati spune te iubesc/ Cand pe culmile tacerii doua inimi se unesc. / Si-am sa te iert si eu de-mi vei gresi vreodata/De vei avea in suflet cate o zi inorata/Voi stii sa ma prefac in soarele ce-nveseleste/ Un suflet intristat ce-n calea lui gaseste. / Iarta-ma daca uneori nu iti inspir iubirea/ Iar daca alteori iti las pe chip uimirea/Si atunci de-mi vei gresi vreodata/ Am sa-ti ascund uimirea ce chipul meu ti-o arata./ Iarta-ma daca uneori ti-e greu a tot ierta/ Cand ma impinge ispita iubirea a-ti trada/Si de se va-ntampla sa simti in piept tradarea/ Vom stii amandoi ce-nseamna supararea./Iarta-ma pentru felul meu prea sincera de-a fi/ N-as vrea prea repede sa uiti a ma iubi/  Ura nu-i decat o alta fata a iubirii/ Un prea des obstacol in calea fericirii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu