joi, 24 aprilie 2014

Stiu ca la marginea vietii mele te-ai odihnit o clipa/ Si-n ceasul inimii mele s-au adunat singuratice ore de sticla/Stiu ca m-ai atins cu privirea fara sa stiu/Ca m-ai invatat sa mor, sa traiesc si sa fiu/ Stiu ca te-ai prefacut intr-un vant aspru si rece/Soptindu-mi despre zilele care vin ca vor trece/Si clipa de azi va fi doar clipa de ieri/Amintiri spulberate-n intunericul multelor seri./Acele seri in care timpul tremura neancetat/ Acele dimineti in care sufletul mi l-ai furat/Acum te-ntorci doar cateodata la marginea vietii mele/Fara a ma-ntreba de ce-n iubiri, nu cred in ele/ Fara a te-ntreba eu stiu ca acelasi gand ca mine ai/ Cateodata sa culegem, vino, florile din luna mai./ Ca te-ntorci stiu, uneori fara sa stiu/ Daca ajungi prea devreme sau pleci prea tarziu/ Si m-asteapta un veac de singuratate cand/Imi soptesti ca pleci dar c-ai sa vii curand/ Si pleci cu sufletul meu, la tine-n palme il ascunzi/ Ma lasi sa ma apropii doar ca sa m-alungi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu