luni, 30 noiembrie 2009

Moartea

De-ar fii sa tin in maini figura Mortii
Nicicand nu as uita cum mi-ar strapunge ochii
Si-as inlemni odata cu lasarea noptii
Ca-n ea, zac rand pe rand toti mortii

Doreste-ti sa traiesti, e tot ce-ti poti dori
Cand Moartea-ti da tarcoale, si sora ai vrea sa-i fii
De-ar fi de undeva din vid sa te desprinzi
O, de brate n-ai avea la piept sa ma cuprinzi

Batrana sunt, si-s singura si goala
Mai am nadejdea, strans o tin in a mea poala
De-al meu picior m-ar arunca in adancimea gropii
Nicicand n-as mai putea sa-ti numar ploaie, stropii

Mai pastreaza-ma Batranete.Tu, Moarte, nu m-atinge
A vietii licoare prin vene-mi se prelinge
De Mortii ai sa ma dai, ea oare cui m-ar vinde?
De-am sa adorm, de mine, nici eu nu mi-as aduce aminte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu