vineri, 24 aprilie 2015

Inapoiaza-mi-te asa cum lumina se inapoiaza diminetii/ Pentru ca te caut cum isi cauta albastrul, cerul / Sau apele,adancul/ Si te astept/ Cum asteapta copacii sa-i mangaie sau sa-i legene vantul/ Asa cum ploaia invata pamantul sa-i cunoasca atingerea/ Invata-ma sa-ti cunosc intristarea/ Pentru ca ma tulbura ochii tai negri/ In care s-au ascuns noptile/ Divinii tai ochi din care se revarsa negrul mai negru/ Inapoiaza-mi-te asa cum gandurile se inapoiaza tacerii/ Si fura-mi singuratatea de care ma simt vesnic legata/ De care te simti vesnic legat/ Iar impreuna sa cautam un zambet sub care/ Adapostindu-ne de lacrimi amenintatoare/ Sa uitam cat de tare doare/ Curajul de-a iubi/ Tu, amarul meu dulce/ Fura-mi caldura mainilor ce-ti plimba pe tample visarea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu